söndag 3 augusti 2008

300 veckoläsare - nu drar jag till Åland

Påskvänner!

Just när "EFS idag" enligt Bloggtoppen för första gången nått över 300 besök på en vecka (räkneverket nollställs natten mot måndag) överger jag denna trogna läsekrets för cykel- och båtluffarsemester på Åland. Eftersom jag inte vet hur det är med uppkopplingsmöjligheter - eller blogglust - under dessa dagar i havsbandet, flaggar jag härmed för att det kanske inte blir något skrivet på denna blogg förrän nästa helg, då vi återvänt till Hälsingland.

Jag får kanske säga "på återseende"? Och medan jag är borta, kan ni ju passa på att kommentera lite extra - det är verkligen stimulerande med läsarkommentarer! Bloggen är er!

Skapelsemorgon - nu genom regnet,
havsbruset, vinden, Guds röst oss når.
Tack Gud för marken, skogarnas grönska,
varje ny morgon ny är din nåd.

Inga kommentarer: